Moderaterna i Huddinge söker en valombudsman!

Vill du vara med och verka för en moderat valseger i Huddinge, länet och nationellt? Då bör du söka tjänsten som vår valombudsman inför valet i september.

Som valombudsman har du ett övergripande ansvar vårt lokala valrörelsearbete. Våra valkampanjer kommer bedrivas under alla tider på dygnet i samverkan mellan våra tjänstemän och en stor grupp ideellt engagerade medlemmar i partiet. Arbetet fördelas så att det administrativa och förberedande arbetet i huvudsak görs av våra tjänstemän och mötet med väljarna och annan kampanjverksamhet främst görs av våra ideellt engagerade medlemmar.

Vi söker dig som har ett servicetänk och är duktig på att samarbeta med olika sorters människor. Det är nödvändigt att du delar våra värderingar och har ett genuint engagemang för en moderat valseger i Huddinge 2022. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och har förmåga att lösa såväl administrativa som logistiska problem och är initiativtagande. Oregelbundna arbetstider skrämmer inte dig och du jobbar tills arbetet är klart. Din inställning till din omvärld är positiv och kan möta människor på ett sympatiskt och förtroendeingivande sätt. Körkort är meriterande men inte ett krav.

Exempel på arbetsuppgifter: planering av valrörelsen, distribution av valmaterial, samordning och information till valarbetare, förberedelser inför kampanjer m.m.

Anställningen löper mellan 1 augusti – 16 september 2022.

Anställningen omfattas inte av LAS.

Ansökan skickas till hampus.holmgren@huddinge.se senast 16 maj.